Про Центр надання адміністративних послуг
З 1 січня 2014 року в Україні почали свою роботу Центри надання адміністративних послуг (далі — ЦНАП). Створення таких центрів мало на меті скоротити час надання адміністративних послуг, уникнути утворення черг та спростити процедуру видачі необхідних документів громадянам, зокрема, через звернення тільки в одну установу – ЦНАП. Завдяки цьому усувається особистий контакт заявника з представником органу влади — заявник контактує виключно з адміністратором, який не є представником послуг.
У Миколаївській області функціонують 24 Центри надання адміністративних послуг, із яких 19 створено районними державними адміністраціями та 5 міськими (міст обласного значення) радами.
На сьогодні, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», жителі області можуть отримати понад 52 адміністративних послуг. Серед них — послуги з реєстрації прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, земельних ділянок та отримання витягів з Державного земельного кадастру, з реєстрації декларацій у сфері будівництва, видача документів у сфері дозвільної діяльності.
Також, у Центрах надання адміністративних послуг, які створені при міських (містах обласного значення) радах, жителі міст можуть оформити реєстрацію місця проживання.
Слід зауважити, що роль ЦНАП у системі надання адміністративних послуг, зводиться виключно до прийому документів заявника та видачі результатів адміністративної послуги. Надання адміністративної послуги залишається сферою компетенції відповідного органу виконавчої влади.
Роль ЦНАП – забезпечити ефективну взаємодію заявника з органом влади без особистого контакту.
Реєстр адміністративних послуг, які надаються Управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації