Управление экологии и природных ресурсов. Николаевская область, Украина » Новости
Українська | Русский | English
Главная Про управление Новости Сообщение

Новости

Що таке е-Кабінет на ЕкоСистемі і як він працюватиме?

09/05/2023

Функціонал нового сервісу команда Міндовкілля обговорила з представниками бізнесу. Адже е-Кабінет створюється саме для зручності підприємців, які отримують довкіллєві адміністративні послуги та подають звітність. 

У рамках зустрічі обговорили найбільш актуальні функції, які мають бути впроваджені в е-Кабінеті. За нашим задумом, е-Кабінет стане головним елементом ЕкоСистеми, де підприємство подаватиме інформацію та отримуватиме дозволи, ліцензії та погодження в один клік. 

Завдяки е-Кабінету буде спрощена процедура отримання адміністративних послуг Міндовкілля та унеможливлено підробку документів завдяки відкритим екологічним реєстрам. 

е-Кабінет стане:  

  • єдиною точкою вводу інформації про підприємство  
  • осередком всіх екопослуг в одному «вікні».

Серед його переваг:  

  • запит на отримання (переоформлення) одразу всіх дозвільних документів в один клік;  
  • всі дозвільні документи під рукою 24/7;  
  • процедура звітування за кілька хвилин, а не місяців;  
  • автоматичний розрахунок екоподатку;  
  • автоматична інтеграція з усіма довкіллєвими реєстрами;  
  • функція «автозаповнення» документів під час оформлення послуги;  
  • паспорт забруднювача, де вся інформація про забруднювача у вільному доступі;  
  • взаємодія зі всіма модулями ЕкоСистеми;  
  • геоінформаційна система візуалізованих даних з реєстрів ЕкоСистеми;  
  • 80 наборів даних з унікальними ключами про стан довкілля.

Всі новини →